Monday, June 13, 2011

Die Teeter Table - dit maak nie regtig Help Met Terug Pain?


Is koop van 'n Teeter Table die belegging werd? Ek sal jou laat besluit.

Ongeveer 7 jaar gelede het my terug inloer in 'n slegte manier. Die eenvoudige daad van die opstel van dumb bells neer op die vloer veroorsaak intense pyn af te skiet die agterkant van my regterbeen. Dit is ook van mening numb. Ek het gedink ek sou gooi. Maar daar is nog baie meer.

Wanneer ek by die huis het, ek het op my woord vir ongeveer 3 uur. Uiteindelik het die gevoel het terug in my been en ek kon loop sonder mank of grimacing. Nog steeds, iets het nievoel reg. Die dokter het vir my die slegte nuus.

Volgens hom, het ek 'n Hernia CD en' n geknyp senuwee. Ek moes chirurgie, en hoe gouer hoe beter. Hy het gesê my toestand erger sou kry as ek nie nou optree. Selfs na die operasie, sou ek nog steeds medikasie die pyn te beheer. Miskien is my wantroue van georganiseerde geneeskunde het te veel, maar daar was na 'n ander antwoord. Wat kon ek doen?

N vriend van my het gesweer by chiropraktiese. Ek het na sy chiropraktisyn en was vertel dat hy konheeltemal genees my toestand. Ding was, sou dit neem 3 sessies per week vir ongeveer 2 jaar. Dit sou kos sowat $ 15.000. Ek was vertel ek moes kies tussen wat permanent vermink, of dood gebreek het. Ek het 'n alternatief te vind.

So ek het 'n Google search op die rug pyn. Man, is dit ooit groot besigheid! Daar is pille en ys, video's en boeke, oefeninge en tegnieke, almal gefokus op die verligting van rug pyn. Hoe kan ek weet wat gewerk het? Ek het begin om op te gee, maar dan is daar ietsgebeur het.

Ek het 'n web site wat aanleiding gegee het resensies op inversie tafels. Teeter tafels was om te merk word die leidende, en al die resensies was goed. Hulle is duurder as ander nie, maar miskien was daar 'n rede daarvoor. Nou hier kom die goeie deel.

Ek het iets vinnig te doen. Ek het die F5000 na die lees van verskeie raving resensies. Mense in situasies soortgelyk aan myne was gebruik dit met sukses. Wat het ek om te verloor?

Dieeerste ding wat ek opgelet het omtrent die F5000 was hoe swaar dit was nie. Dit weeg opwaarts van 50 pond. Dit word gemaak van soliede staal met 'n nylon agtergrond. Dit is goed, want dit is baie soliede en stewig. Maar dit is nie al nie.

Dit bymekaar maklik. Die set-up instruksies is reguit vorentoe en ek het dit alles saam in 30 minute. Ek sou nie aanbeveel doen dit deur jouself as jy 'n ernstige rug probleem, al is. Sommige van die items is redelik swaar, en jy kan seermaak jouself verder.

Ditnie 'n rukkie neem om gewoond te word onderstebo. Ek vind dit baie ongemaklik is by die eerste. Ook, het te veel die nylon agtergrond gee en my rug soms sou druk teen 'n ondersteuning stut. En dit is nie al nie.

Ek vind dit was 'n bietjie moeilik om my voete te kry en uit die enkel klampe. En dan, wanneer jy onderstebo is af die enkels kan kry ongemaklik na slegs 'n paar minute.

Aan die positiewe kant, dit is baie maklik om aan te pas. Die beweging van jou arms in verskillende posisies oorsake jouhoek te verhoog of verlaag. Maar dit is nie die beste deel.

Die gebruik van hierdie ongeveer 15 minute per dag veroorsaak 'n merkbare verandering in my rug pyn na' n paar weke. Ek het dit byna elke dag, en my toestand blyk te wees genees homself sonder chirurgie of chiropraktiese.

Ja, dit is 'n bietjie duur, maar in vergelyking met wat ek was op soek na, dit was' n steel vir my.

See Also : ±7±:The Best Low Price Bread Maker & Recipe +99% Shop For Home Theater !9# Last Minute Soft Bounce Rebounder !9# Home Theater In Ceiling Speakers Buy Now !9# Basketball Adidas School Order Today!




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links